Αρθρογραφία

eshop-problems

Το παιχνίδι της online λιανικής πώλησης δεν είναι καθόλου εύκολο να κερδηθεί. Η νέα έρευνα και ανάλυση μπορεί να ρίξει φως στα προβλήματα των ιστοσελίδων που οδηγούν σε απώλεια πωλήσεων και πελατών.
Συλλέγοντας τα σχόλια των χρηστών και τα παράπονα τους σε πάνω από 400 ιστοσελίδες σε διάστημα τριών ετών, η Qubit έχει περιορίσει τα συμπεράσματά της σε 10 κύριους προβληματικούς τομείς. Τα αποτελέσματα δίνουν μια εικόνα ενός καταναλωτή με πολύ υψηλότερες προσδοκίες για τους ιστότοπους λιανικών πωλήσεων και την ευκολία χρήσης τους.

Με βάση την έρευνα, αυτό είναι το top 10 των καταγγελιών των online αγοραστών:

1. Τιμή
Η μεγαλύτερη γκρίνια των καταναλωτών σχετικά με τις τιμές εντοπίζεται στα: είτε "υπερβολικά ακριβή για το συγκεκριμένο προϊόν» ή «πάρα πολύ ακριβό για μένα".
Σύμφωνα με την Nomis Solutions, οι καταναλωτές είναι 7,4 φορές πιο ευαίσθητοι στην τιμή όταν ψωνίζουν σε online κατάστημα, γι 'αυτό και είναι επιτακτική ανάγκη οι τιμές του καταστήματος σας να είναι ανταγωνιστικές σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά και να μπορεί να προσφέρει κάτι που άλλοι δεν μπορούν.

2. Σειρά προϊόντων
Οι πελάτες κάνουν τα ψώνια τους online για πολλούς λόγους – και ένα από τα μεγαλύτερα είναι η διαθεσιμότητα του προϊόντος. Οι αγοραστές θέλουν μια πιο εύκολη εμπειρία όταν ψωνίζουν online , να ανακαλύψουν στοιχεία πιο ενδιαφέροντα από αυτά των φυσικών καταστημάτων , και η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να αντικατοπτρίζει αυτή την επιθυμία.
Επενδύστε σε ειδικές μηχανές αναζήτησης προτιμήσεων που κάνουν αντίστοιχες προτάσεις προϊόντων στους πελάτες σας, καταλόγους και λίστες νέων ή εποχιακών προϊόντων και ομάδες παρόμοιων προϊόντων.

3. Μέγεθος
Πολλά sites λιανικών πωλήσεων δεν έχουν αξιόπιστα ή βολικά διαγράμματα μεγεθών ρούχων ή υποδημάτων για τους πελάτες τους. Οι επιστροφές στις περιπτώσεις αυτές είναι απογοητευτικές και αποσυντονίζουν την επιχείρηση. Δημιουργώντας έναν βασικό οδηγό μέτρησης μπορεί να μειωθεί δραστικά το ποσό των παραπόνων που θα δεχτείτε από δυσαρεστημένους πελάτες.

4. Λειτουργικότητα Ιστοσελίδας
Σύμφωνα με την έρευνα, αν το κουμπί του checkout της εταιρείας Amazon σταματούσε να λειτουργεί έστω για μία ώρα, η απώλεια τζίρου θα ήταν 2.000.000$ Συμπέρασμα: Εάν έχετε μία χαρακτηριστική εφαρμογή στο site σας, βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί.
Βέλτιστη πρακτική για τη διατήρηση των σχέσεων με τους πελάτες σε περίπτωση κάποιου τεχνικού προβλήματος site είναι να εμφανίζεται ένα διασκεδαστικό μήνυμα σφάλματος.

5. Ταχύτητα
Αν λάβουμε υπόψη πόσο βιαστικός και ανυπόμονος είναι ο μέσος όρος των online πελατών, είναι σαφές ότι η ταχύτητα του site είναι κυρίαρχο θέμα παραπόνων. Είναι επιτακτική ανάγκη να διορθωθούν όλα τα θέματα ταχύτητας της ιστοσελίδας σας έτσι ώστε να ανταποκρίνεται πάντα στις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού.

6. Αναζήτηση
Τίποτα δεν εκνευρίζει τον πελάτη περισσότερο από μια μπάρα αναζήτησης που δεν λειτουργεί τουλάχιστον σαν το Google. Φροντίστε για τη βελτίωση και την επέκταση του συστήματος tagging του δικτυακού σας τόπου και για την προσθήκη σύνθετης αναζήτησης.

7. Διαθεσιμότητας Αποθέματος
Ένα άλλο επαναλαμβανόμενο παράπονο των πελατών αφορά στην διαθεσιμότητα των αποθεμάτων. Αν και αυτό τα τελευταία χρόνια έχει μειωθεί, θα μπορούσε να εξακολουθεί να αποτελεί πρόβλημα για την περιοχή σας, καθώς οι πελάτες περιμένουν μια μεγαλύτερη επιλογή και ποικιλία όταν πρόκειται για online καταστήματα λιανικής.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές συχνά διαμαρτύρονται όταν τα εμπορεύματα που δεν είναι πλέον σε απόθεμα εξακολουθούν να εμφανίζονται στην ιστοσελίδα.

8. Πλοήγηση
Αν το site σας δεν είναι εύκολο στην πλοήγηση, οι πελάτες θα φύγουν. Βεβαιωθείτε ότι τα δημοφιλή είδη και οι προσφορές σας προβάλλονται αρκετά και είναι εύκολο να περιηγηθεί κανείς στις σελίδες σας.

9. Εκπτώσεις / Πωλήσεις
Ένα επαναλαμβανόμενο παράπονο που έχει αποκαλύψει η έρευνα είναι δύσκολο να εφαρμόσει κάποιος ένα κωδικό έκπτωσης. Εάν προσφέρετε κουπόνια και κωδικούς έκπτωσης στους πελάτες σας φροντίστε να είναι εύκολος και κατανοητός ο τρόπος εξαργύρωσης διαφορετικά οι πελάτες θα φύγουν.

10. Εικόνες
Αν στο site δεν είναι αρκετές, κάνετε μεγάλο κακό στην επιχείρηση. Μελέτες παρακολούθησης των ματιών δείχνουν ότι οι χρήστες του Διαδικτύου σαρώνουν πρώτα και διαβάζουν στη συνέχεια. Αυτό σημαίνει ότι οι εικόνες των προϊόντων είναι πιο σημαντικές από οτιδήποτε άλλο.
Οι καταναλωτές προτιμούν να δουν πολλές εικόνες πριν προβούν σε κάποια αγορά, και προτιμούν να δουν τα είδη ένδυσης πάνω σε μοντέλα παρά στημένα. Η προσθήκη περιεχομένου βίντεο και πολλαπλών εικόνων βοηθάει έναν πελάτη να κάνει την αγορά σύντομα.

Γραφτείτε στο Newsletter και ενημερωθείτε για προγράμματα ανέργων και επιχειρήσεων
 
 
 
 
 
 
 
 
logos-bottom
eyc horizontal s

powered-by-logo  Κατασκευή ιστοσελίδων Dizzain  Copyright © Exelixis. All Rights Reserved.